Saturday, November 14, 2009

syukur~

..bismillahirrahmanirrahim..

alhamdulillah, syukur aku panjatkan kpd Rabb yang masih memberi nafas untuk aku teruskan hidup dulu, kini dan Insya Allah selamanya.

alhamdulillah, aku da selamat smpai umah tepat jam 8.00 mlm semalam walaupun ujan turun mencurah-curah tak benti langsung,smpai jgak..so, skg nie kat umah je la..cuti sem da start da..rsa cam lpas spm lak..tggu nak masuk ujung bln 12 nie lak..sem 2 da aku..cepat btul masa b'lalu..apa yg aku da dapat masa yg lpas? arap suma tu dapat bgi kebaikan utk aku dan org lain..insya Allah :) masa skrang & akan datang? akan guna sebaiknya utk aku,mak ayah, sahabat2, saudara seIslam dgn aku, dan seluruh umat di dunia nie..insya Allah..

to : tmah baek n bdk2 ladang, selamat mnjalani praktikal ya! :)
moga Allah lindung kalian~

No comments:

Post a Comment