Friday, December 11, 2009

if Allah's will~

..bismillahirrahmanirrahim..

syukur alhmdulillah aku tadahkan kpd Rabb yang memberi kesempatan utk diri ini terus bernafas di muka bumi ini~

alhamdulillah! setelah sekian lama menunggu untuk meng'online'kan diri di alam maya ini, akhirnya masa mengizinkan aku utk meng'online'kan diri pada malam ini. ini kerana terdapat sedikit masalah teknikal baikpulih TM yang tak dapat dielakkan. :(

alhamdulillah terus aku panjatkan kerana keputusan final exam aku di Uitm menampakkan hasil yang memberangsangkan. dengan result nie juga membuatkan aku utk lebih+ganda usaha aku pada sem yang akan datang :)

syukran jiddan atas doa mak+ayah+family tercinta+sahabat2 uitm+teman2 sebilik+ sahabat2 sekelas+sahabat2 blogger+semua sahabat tercintaku yang mendoakan kejayaan diri ini.

~moga usaha ikhlas kita mendapat redha Ilahi~
..insya Allah..

p/s : buat sahabat2 yang mendapat keputusan yg cemerlang,
mabruk 'alaikum!
buat sahabat yang tidak berjaya
kita teruskan usaha+doa+tawakal
rezeki Allah di mana sahaja..
moga kejayaan milik kita dunia akhirat!
If Allah's will~

7 comments:

  1. alhamdulillah..
    suma atas doamu.. :)

    ReplyDelete
  2. tahniah atas keputusan exam yang mumtaz!
    moga istiqomah sampai sem2 akan datang ya?
    (:

    ReplyDelete
  3. to Fatimah Azahra

    ya! insya Allah..
    sama2 juang demi Islam :)
    tahniah juga buatmu ukhti..
    :)

    ReplyDelete
  4. salam...
    tahniah k.amirah dpt resulkt exam yg elok
    doakan jugak utk kejyaan fitrah dlm SPM 2010

    ReplyDelete
  5. salam...
    taniah, moga terus berjaya...

    ReplyDelete
  6. to Insan Alfaqir

    salam..
    alhamdulillah..
    segala puji bgi Allah..
    berkat doa fitrah jgk..
    kita hanya merancang..
    Allah jua yg menentukan~
    :)

    to Faizal

    salam..
    syukran jiddan!
    moga kita sma2 terus berjaya utk Islam..
    :)

    ReplyDelete